По-голямата част от европейските нации в момента напредват в електрификацията, за да намалят значително въглеродните емисии до 2030 г., както се вижда от най-новото ни ръководство за стимули за EV и EV зарядни устройства. Германия наскоро прие своя актуализиран климатичен план за 2030 г., разширявайки настоящите стимули и след 2025 г. Обединеното кралство наскоро обяви нов фонд от 400 милиона паунда за зарядни устройства за електромобили, Италия тази година въведе задълбочена програма за стимули за електромобили, докато Обединеното кралство обяви нов фонд от 400 милиона паунда за EV зарядни устройства миналия месец. На същия път са и други нации. Това доказва, че електромобилите – заедно с техните зарядни устройства – са тук, за да останат и са на път. Защо компаниите трябва да закупят станции за зареждане на електромобили веднага
Пригответе се да кажете сбогом на бензиновите колонки и добре дошли при блестящите нови зарядни станции за електромобили в кварталната ви бензиностанция, както много американци и норвежци вече са започнали да правят. Бизнесът трябва да остане, ако иска да просперира в тази по-електрифицирана среда, а не просто да оцелее. Бизнеси от всякакъв тип трябва да се възползват от шанса да създадат своя собствена инфраструктура за зареждане за служители и/или клиенти сега, когато стимулите за зарядни устройства за EV са стандарт в по-голямата част от Европа. Правителствените субсидии обикновено имат дати на изтичане и без такава инфраструктура за вашата компания може да е все по-трудно да се конкурира с конкуренти, които вече са преминали към електричество. За да научите повече за предимствата на зарядните станции за вашата компания, продължете да четете:
5 основни предимства на зарядните станции
1. Накарайте клиентите и служителите да се връщат за повече
Яхнете зелената вълна
Днешните потребители са по-загрижени от предишните поколения за етичната репутация на фирмите, от които купуват стоки. Според проучване на Forbes от 2017 г. 87% от потребителите имат по-добро мнение за фирма, която подкрепя социални или екологични каузи. 88% също са по-склонни да се придържат към такава фирма, отколкото към по-малко екологична конкуренция. С други думи, повечето хора днес са загрижени за социални и екологични проблеми и все повече избират да купуват и работят с фирми, които споделят техните лични етични идеали. Това е особено вярно за милениалите и „поколението Xers“, както и тези, които притежават или искат да се сдобият с електрическа кола – често по-екологично превозно средство.
Инсталирането на зарядни устройства за EV във вашите обекти, независимо дали сте супермаркет, предоставящ съоръжения за зареждане на вашите клиенти, или логистична фирма с електрически автопарк и собствена инфраструктура за зареждане, демонстрира ангажимента на вашата организация да бъде екологична. Зареждането на EV може да бъде част от по-голяма цел за устойчивост. В резултат на това определени фирми могат да получат признати от индустрията удостоверения за устойчивост, като например LEED акредитация. Инсталирането на зарядни устройства за електромобили за наематели, например, може да помогне на предприятията за недвижими имоти, които търсят национална или специфична за континента екологична акредитация, да кликнат върху основните полета за такова сертифициране.
Това не само ще подобри имиджа и репутацията на вашата марка, но също така ще повиши лоялността на клиентите и ще привлече нови потребители, особено когато повече хора станат собственици на EV. Също така ще помогне за привличането и задържането на персонал, който, подобно на клиентите, е загрижен за екологичните и социалните проблеми. Инсталирането на зарядни устройства за EV може също активно да насърчи екологосъобразни практики сред неекологични работници, клиенти или наематели. Всъщност, според доклад на Министерството на енергетиката на САЩ, служителите са 20 пъти по-склонни да закупят електрическо превозно средство, ако работодателите им предоставят безплатно зареждане на работното място. Освен всички търговски предимства, преминаването към електричество ще ви осигури и удовлетворението да направите нещо добро за околната среда!
Направете вашата компания удобна опция
Инсталирането на зарядни устройства за EV не само ще увеличи лоялността на потребителите поради репутацията. Зарядните устройства за електромобили ще се превърнат във важни съоръжения, тъй като все повече хора придобиват електромобили и преходът към електрически свят започва през 2030 г. Ако в момента безплатен WiFi е наличен в повечето обществени зони в Европа, зареждането на електромобили ще последва примера през следващите години. Клиентите ще очакват любимите им магазини, ресторанти и хотели да ги предоставят, а ако не го направят, ще сменят доставчика. В края на краищата, защо бихте ходили да пазарувате храна, ако можете да зареждате своя EV безплатно?
Зарядните устройства за електромобили ще бъдат все по-важни в по-отдалечени предприятия като бензиностанции и мотели, които изискват по-дълго време за пътуване. Клиентите, които са пътували на дълги разстояния, ще открият, че зареждането е повече от просто удобно: те ще го изискват, за да продължат пътуването си. Това важи и за търговски и жилищни имоти. Компаниите, които наемат офис площи, все повече ще изискват от тези компании да осигурят станции за зареждане на електрически автомобили за своя персонал. Междувременно жителите, които притежават електромобили, разумно очакват да могат да зареждат превозните си средства в жилищата си.
Бъдещите служители или сервизни партньори, които карат електромобили, все повече ще приемат съоръженията за зареждане за даденост, предпочитайки работодатели или партньори, които ги предоставят, пред тези, които не го правят. Стабилен пенсионен пакет и петъчни вечерни коктейли с колеги са само част от нещата, които днешните служители очакват; зареждането на място ще стане стандарт, тъй като все повече хора използват електромобили или електрически скутери, за да пътуват до работа. Всъщност данните показват, че станциите за зареждане на работното място стават все по-популярни сред служителите. 74% от собствениците на електрически превозни средства (Plug-in Electric Vehicle, PEV) в Съединените щати имат голям интерес към зареждане на работното място. По този начин предимствата на станциите за зареждане на EV за вашия бизнес не са ограничени до клиента.
2. Поставете фирмата си на картата (буквално) и увеличете клиентския трафик
Зарядните станции за електромобили ще повишат видимостта на вашата марка и ще привлекат нови клиенти. Нови приложения като Zapmap и Open Charge Map позволяват на водачите на електромобили да планират маршрути, да намират сайтове с електрически точки за зареждане, да предоставят свои собствени места за зареждане и да започват дискусии. Потребителите могат да предоставят информация на сайта и да оставят отзиви въз основа на личния си опит. Този тип приложение разширява потенциалната клиентска база на компанията; много посетители може да са местни, докато други може да са странични наблюдатели, но и двете ще служат за увеличаване на видимостта на марката чрез предаване от уста на уста. Ако успеете да спечелите положителен отзив, вероятно с помощта на специални оферти за собственици на електромобили, които зареждат на вашето местоположение, ще можете да консолидирате лоялността към марката и да насърчите зареждащите за първи път да се върнат в бъдеще.
„Но как електромобилите са свързани с моя бизнес?“ може да се чудите. „Не съм сигурен дали някой от моите клиенти притежава електромобили!“ Независимо дали сте кафене в малък град или национална хотелска верига, все пак си струва да се стремите да привличате собственици на електромобили като клиенти. Според проучване собствениците на електромобили печелят повече от общото население. Това са предимно мъже на възраст 30-45 години с по-високо образование и работа на пълен работен ден. Гледайки напред, подобни данни показват, че електрическите превозни средства може да станат популярни сред дамите с по-високи доходи и пенсионерите/пенсионерите в близко бъдеще. По този начин предоставянето на съоръжения за зареждане може да ви осигури конкурентно предимство по отношение на достигане до нови аудитории или разширяване на съществуващите с течение на времето.
Понастоящем собствениците на електромобили искат да разполагат с голяма сума пари, което ги прави потенциални клиенти с по-високи разходи, когато посещават вашето заведение. Електромобилите са настроени да се превърнат в стандарт за всички, независимо от социално-икономическия статус, тъй като стават по-достъпни навсякъде, с новата технология за батерии, която става все по-достъпна, а правителствените стимули и регулации се увеличават. Инвестирането в инфраструктура, която може да приема електромобили, от друга страна, вероятно ще направи вашата компания по-устойчива на пазара и привлекателна в бъдеще.
3. Спестете пари, докато увеличавате енергийната си устойчивост.
Преминаването към електричество предполага значителни спестявания за вашата компания. Фирмените автопаркове, които са частично или напълно електрифицирани, ще ви позволят да получите достъп до финансиране от държавни субсидии и да се възползвате от данъчни облекчения, като например премахването на данъка върху служебните автомобили. Не само това, но те също ще ви позволят да спестите пари в дългосрочен план, например чрез премахване на таксите за изминат участък по магистралите. Когато местните стимули, като субсидии за зареждане на инфраструктурата чрез схеми като схемата за зареждане на работното място в Обединеното кралство, са съчетани с по-ниската цена на енергията в сравнение с бензина, преминаването към EV е безпроблемно за портфейла ви. Защо някой бизнес не би електрифицирал автопарка си, ако инсталирането на зарядно устройство е почти безплатно, в зависимост от това къде се намира вашата фирма, а зареждането и поддръжката на електромобили винаги е по-евтино от бензиновите опции?
Друга понякога пренебрегвана мярка за намаляване на разходите е енергийната устойчивост, която електрическият автопарк може да осигури при извънредни ситуации. Инвестирането в двупосочни зарядни устройства или „двупосочни“ зарядни устройства, които могат да преобразуват и насочват енергия както в, така и от автомобила обратно към нейния източник, означава, че EV, включени във вашата инфраструктура за зареждане, могат да действат като източник на енергия (чрез своите съхранение на батерията) по време на прекъсване на захранването или недостиг. Възобновяемата енергия не е по своята същност по-ненадеждна от изкопаемите горива, както обикновено се приема; всъщност при някои обстоятелства е доказано, че повишават устойчивостта на мрежата. Въпреки това никога не трябва да изключвате възможността за недостиг.
Наистина, като се има предвид, че възобновяемите енергийни източници често са физически уязвими от климата, опасност номер едно за устойчивостта на мрежата, когато става дума за възобновяеми енергийни източници, несъмнено са нередовните метеорологични модели и природните катастрофи. Естествените метеорологични рискове могат да се появят по-често в резултат на изменението на климата, потенциално да се превърнат в по-голямо предизвикателство по отношение на устойчивостта на мрежата. По този начин електромобилите могат да осигурят изключително важно аварийно енергийно снабдяване във времена на нужда, потенциално спестявайки на вашата компания хиляди евро в потенциално загубен бизнес поради прекъсване на захранването.
4. Увеличете приходите си
Освен това зарядните устройства за EV ще ви позволят да увеличите приходите. Като начало, клиентите с електромобили е по-вероятно да останат на вашето местоположение по-дълго, за да заредят, което ги подтиква да купуват повече артикули или услуги. В зависимост от типа зарядно устройство (бързо, бързо или бавно), електромобилите се зареждат средно между 30 минути и 12 часа. Избирайки система за бързо зареждане със средна продължителност на зареждане, да речем, един час, можете да предоставите на клиентите достатъчно бърза услуга за зареждане, като същевременно ги примамвате да останат малко по-дълго и да купят този артикул, на който са хвърлили око за седмици.
Второ, станциите за зареждане на EV могат сами да генерират допълнителни пари. В зависимост от модела на компанията, който изберете, може да пожелаете да допълните доходите си, като продавате електричество на собствениците на електромобили. Това може да бъде широка (всеки плаща) или целенасочена (само общото население, не клиентите) политика. Но във всеки случай ще генерира допълнителни приходи, дори ако се използва само за привличане на клиенти чрез безплатно заплащане, за да се увеличат продажбите на вашите оригинални артикули и услуги. Фирмите със зарядни устройства също могат да правят приходи чрез насочена реклама; например собствениците на електромобили, които се съгласяват да получават имейли, могат да получат нова информация за промоции и възможности, които да ги привлекат да се върнат в бъдеще.
5. Придобийте данни за трафика
Инсталирането на вашите собствени станции за зареждане на място ви осигурява достъп до множество важни данни, като например спестяване на CO2, използване на kWh, цени на енергията и активност на точките за зареждане. Такава информация може да се използва за подобряване на точността и ефикасността на вътрешните отчети, подаването на данъци и логистичното и маркетинговото планиране. Наличието на собствени зарядни устройства също така означава, че не е необходимо такива данни да бъдат закупени от или филтрирани от трета страна, което позволява на вашите служители, собственици на бизнес и мениджъри на автопаркове пълен достъп до информация за данните. В резултат на това те могат да го прилагат по най-гъвкавия и адаптивен начин, за да придобият представа за множество елементи от вашата организация.
Заключение: Действайте сега, за да осигурите бъдещето си, преди да е станало твърде късно
Повечето европейски страни се стремят към почти пълна електрификация до 2030 г., както се вижда от нашето ръководство за стимули за EV в Европа. Преходът от изкопаеми горива към електрически превозни средства вече е в ход. Въпреки това, когато се комбинира с нарастващи стимули и пробив в развитието на технологиите за батерии, тази промяна се очаква да приключи до 2025-30 г. Наистина, като се има предвид, че през 2018 г. в света е имало приблизително 3 милиона електромобила, броят им се очаква да достигне 125 милиона до 2030 г. Електромобилите са бъдещето: ако вашата компания иска да спечели от многобройните предимства, споменати в тази статия, като същевременно остане конкурентоспособна , трябва да влезете на пазара и да започнете да инвестирате в инфраструктура за зареждане на EV по-скоро.